Friday, June 08, 2012

Search warrants uncover drugs, guns and counterfeit One Dollar Bills

Assault-style weapons and counterfeit single-dollar bills found during searches on the Southeast Side.

Search warrants executed today at two Southeast Side residences turned up heroin, assault-style weapons and sheets of counterfeit single-dollar bills, police said.

As part of an ongoing investigation of a 33-year-old man with suspected gang ties, South Chicago District tactical officers and members of the SWAT team served the warrants at two addresses on the 7500 block of South Chappel Avenue at about 7:30 a.m., police said.

In one home heroin worth about $3,700 was found, while in a garage there three assault-style rifles and an assault-style .22-caliber pistol were discovered, police said. All the weapons were loaded and had high-capacity ammunition magazines.

CLICK HERE FOR THE FULL NEWS STORY

21 comments:

Anonymous said...

The one dollar bills were used to buy cigs I'm thinkin'

Anonymous said...

Did he posses a current FOID card. Sound like the former honor roll student was a gun collector, and that funny money, turning his life around, new found artistic talent..did he have a State Of Illinois LINK card... Subsidized housing, free cell phone, did he have a valid DL, you know anyone axed him he voted democrat by chance for ObamaSalama ?? Just wondering , am I racist axing again , dETECTIVE

Aldo Raine said...

The best place to spend counterfeit singles is a strip club, you fucking morons.

Even if the place had every damn light on, the cum dumpsters that just got done grinding their decrepit snappers on your leg wouldn't be able to tell the bills were phonies.

There's a reason why "Passion" and "Summer Bliss" are relegated to pole dancing until their tits eclipse their piss-pouches and their uteri cascade south of their labia...and it AIN'T because they're too smart.

Aldo Raine

Rain Aldo said...

......"Aldo Raine" seems somewhat TOO familiar with this scam...

Anonymous said...

Holy Fuck Aldo!!!!! That's buy far the funniest schizznitt Ive ever read I could actually picture those low hangers passing the bellys. And their cunts falling out of themselfs is hysterical. Party on dude and keep em cumming

Anonymous said...

Wow i'm sure they forgot to turn in these weapons on gun turn in day!!!nothing new or less from southeast side shit hole!!great job...

NEIL BERGSTEIN said...

That black carbine looks like a HI- Point..Boy, these gangs must be feeling the bad economy too...

Anonymous said...

I thought guns were illegal in Chicago?

How could this happen?

Anonymous said...

assault style weapons?? Assault weapons by definition HAVE FULL AUTO. You either have it or you dont. You cant be just stylin'....

Anonymous said...

Only a retard would make fake one dollar bills!

Anonymous said...

A hi-point and two shitty ak's yeah, some weapon cache. Also counterfeit singles wtf???

Anonymous said...

What is the gun 2nd from the top? Is that a Saiga - 12?

He must of paid a fortune for that, because monkeys certainly aren't smart enough to purchase a conversion kit and install it themselves...

Anonymous said...

big deal

I Voted For Obama said...

Dollars for Obama. I like it!

Anonymous said...

@June 9, 2012 10:01 AM
the second gun from the top is a shitty high point rifle, a pistol caliber carbine you moron

Anonymous said...

Nice Romanian SAR-1 at the bottom there.

I've got one I bought new back in 2001. 8,000+ rounds later and it still keeps tickin'!

Anonymous said...

ha "no one will expect that we actually counterfeited one dollar bills"

Anonymous said...

Only a Pea-Brained Southeast Sider would Counterfeit $1.00 Bills, probably because they couldn't copy Quarters on their printer. Southeast siders = Chuckle-Heads{DEMOCRAT OBAMA-VOTERS}.

Anonymous said...

Anonymous said...
What is the gun 2nd from the top? Is that a Saiga - 12?

He must of paid a fortune for that, because monkeys certainly aren't smart enough to purchase a conversion kit and install it themselves...

June 9, 2012 10:01 AM

http://www.hi-pointfirearms.com/

Hi-Points are POS firearms for the mall Ninja crowd,not a quality weapon.

Anonymous said...

The counterfeit singles were to give to his little bastard kids when they go to Chuckie Cheese's. Those games cost a shit load of tokens y'know....

Anonymous said...

+1 Neil! LOL!
Oh yeah: I'm not sure that a .22 qualifies as an "assault type" of weapon no matter how big the magazine... The news writer needs to brush up on guns.